onsdag 18 mars 2015

Fixa vår

Behöver man fixa vår. Egentligen inte. Det blir vår med eller utan min hjälp men det känns extra roligt att få göra det lite fint utomhus ändå.

Vårfint utanför gårdsbutiken i helgen med tagg trådsbollar, mossbollar och lite
lökväxter.

Lite vårfint med påskris utanför gårdsbutiken idag. Egentligen tycker jag inte
alls om färggranna påskfjädrar med de här limegröna kunde jag bara inte motstå.
Ju närmre påsken vi kommer desto med färg vill jag ha.

Vit, fluffig, naturlig och alldeles underbar påskfjäder i ett påskris av algrenar.
Lägg märke till de vackra lila knopparna.

Ha en härlig vårvecka
Elisabeth



6 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut hos dig. rena vårruset.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort!! Gillar dina mossbollar. Försökte mig på att göra en taggtrådsboll...vilket inte var lätt! Svårt att få dom runda och fina som dina.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så fint med lite blommor och pynt ute, det piggar upp. Har satt mina första minipenséer i krukor och lite påsklökar. Fin färg på fjädrarna.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Så fint du gjort! Påminner mig att jag också måste plocka fram lite påskfjärdrar och pynta till det. Det är mysigt med påsk!
    Allt gott
    Milla

    SvaraRadera
  5. Så fint du gjort! Påminner mig att jag också måste plocka fram lite påskfjärdrar och pynta till det. Det är mysigt med påsk!
    Allt gott
    Milla

    SvaraRadera
  6. Visst är det trevligt med lite vårfix utanför dörren. Gillar dina fina taggtrådsbollar. Trevlig helg/ Titti

    SvaraRadera