söndag 4 september 2016

Reportage i Lantliv



Nu finns vår trädgård ute på hemsidan hos tidningen Lantliv. Klicka på länken vet ja
och se reportaget som Ann-Charlotte Anderson Mitt liv på landet och Helena Köhl gjorde hos oss för något år sedan.

Har fått påstötningar om att länken inte funkar men gör istället såhär. Skriv Högagärde i sökfältet hos lantliv.com så kommer reportaget upp.
Lycka till!

Fotograf Ann-Charlotte Andersson i vårt lusthus.

Tittar ni noga på bilderna ser ni säkert att det har hänt lite sedan reportaget gjordes. 
Den gamla vedboden har byggts om till gårsbutik, vi har nytt staket, en och annan perenn har säkert dött och andra har kommit till. Här följer dock några bilder i realtid.


Lusthuset. Älskad sittplats för vardagsfika och sommarens fester.

Vacker vit höstanemon.

Allt gott till er
Elisabeth




4 kommentarer:

  1. Visst är det kul med reportage i tidningar men jag hörde nåt i helgen som inte gör mig glad med tanke på allt jobb skribenter och fotografer gör. Ska kolla det är alltid så kul att se nåt man känner igen.
    Härlig sensommartid vi har nu. Njut den
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hittar tyvärr inte länken till Lantlivs reportage om er och hittar inte heller reportaget när jag går in på deras hemsida - men jag gör nog fel på något sätt. Grattis till reportaget i alla fall!
    Allt gott!/Laila

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte heller hitta det längre så det är nog bortplockat
      men om man går till lantlivs sida och och skriver in Högagärde i raden där man kan söka så kommer det upp. Jag ber om ursäkt för att länkningen inte funkade och just nu är vi intenetlösa vilket gör att man net kan fixa med bloggen som man brukar. Lycka till.

      Radera
  3. Kul med repotaget! Men tyvärr hittar jag ingen länk...Fin bild på lusthuset!
    Ha det gott!

    SvaraRadera