tisdag 26 december 2017

God Jul och Gott Nytt År

Ja vad säger man när man inte bloggar så ofta. God Jul och Gott Nytt År kan vara en bra början. Bloggen finns kvar även om jag inte skriver så ofta. Den ligger kvar här som ett litet kärt minne, en liten dokumentation över min trädgård, mina blommor och livet med fåren som det var då. 



Nu är fåren fler och arbetet i blomsteraffären har bytts mot heltid som bonde. Bloggar har bytts mot Instagram och tiden är en annan. Min längtan efter att blogga, att skriva och fota lite mer finns kvar men tiden finns där inte längre. Så vi fortsätter väl som vanligt min blogg och jag med ett förhållande på distans. En vilande vänskap som man kan plocka upp och börja om med som om ingenting hänt. 


God Jul och Gott Nytt År på er alla där ute
 Vi ses/ Elisabeth









2 kommentarer:

  1. Jag är inte så flitig jag heller men det får vara så ett tag det är så mycket med bygget att jag inte orkar tänka på annat just nu. Våren kommer med fart och då känns allt lättare om det inte tänker regna som det gör nu då förstås. Vore skönt med lite fina soldagar nu.
    Det är bara några dagar kvar på det gamla året hoppas de blir fina hos dig och Ett Gott Nytt år önskar jag er Med massor av nya utmaningar
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth!
    God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År till er med. Härliga bilder på fåren
    /Marika

    SvaraRadera