torsdag 9 februari 2017

Bloggar jag än.....

Svaret på den frågan är tydligen ja.... eller jag vet inte. Mitt nya liv som bonde är inne
på sin andra månad. Januarilamningen är avklarad, 2016 är bokfört och klart och redo 
för deklaration och jag har äääääntligen börjat med webshopen. Mycket roligt fotande, 
textskrivning och lite funderingar på det där med köpvilkor, betalningslösningar och
transporter. 




Det var väl i korthet vad som händer på Högagärde såhär mitt i vintern. Numera har vi öppet i gårdsbutiken alla fredagar kl 14-17 och på söndag har vi lite extra öppet inför 
Alla hjärtans dag. 

Ha det så gott alla 
bloggvänner

Elisabeth


4 kommentarer:

  1. Men så spännande med webbutik och så roligt att höra ifrån dig med ett inlägg på bloggen !!
    Lycka till med allt !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Ser också fram emot din webshop:)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Så kul att höra av dig, det är bra med IG. där går det liksom fortare att göra sina svep. Men jag ser det som ett komplement till bloggen för sluta det gör jag inte även om vintern inte ger så mycket till inspiration.
    Ska försöka få till det med lökarna jag köpte av dig. Just nu är jag inne i ett resande hit och dit så jag tar det med ro. Ska nog försöka få iväg ett inlägg idag. Lycka till med ditt bonderi det verkar vara bra för dig
    Ha det gott i helgen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Kul! Bra start på 2017 och det låter som roliga saker händer hos dig...vem vill inte ha en tovad tvål?? Ett måste ju!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera