fredag 19 december 2014

Fridfull advent

Hej på er. Nu sitter jag här framför datorn och gäspar. Känner att jag vill blogga men inser att jag faktiskt inte har så mycket att säga. Bloggen är min avkoppling och så ska 
det förbli. Här ska vi inte krysta fram något bara för att....Så därför säger jag godnatt 
och så tar vi nya tag i morgon. 

Då är skinnboden öppen mellan kl 14.00 och 18.00. 

Det kom otroligt mycket folk i lördags, så mycket att Gotlandsskinnen nästan tog slut 
men i februari kommer det nya igen. Det är en förfärlig otur det där att så få skinn hinner bli färdiga till jul när så många vill handla. 


Min amaryllis har blivit en tomte, en amaryllis tomte. I år är det tvåfärgade
amaryllisarna mina favoriter.

Fler amaryllistomtar. Man kan liksom inte få för mycket av amaryllis i december.
Här blev det tre olikavarianter. Lite busigt faktiskt, jag som aldrig tidigare kunnat
tänka mig att blanda. Katten Bamse vilar fridfullt i bakgrunden.


Ha en fridfull advent
Elisabeth


8 kommentarer:

  1. Vad härligt att det är många som hittar din bod. Hoppas det kommer att vara så, för skinn är såå härligt. Amaryllisar kan man absolut inte ha för många av
    Ha en fridfull och skön sista advent du med.
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Tokfina tomteamaryllisar!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. Åhh så söta amaryllistomtar!! Önskar dig en fin jul, varm kram Katta

    SvaraRadera
  4. Roligt att det blev rivstart för skinnboden!
    Önskar dig fin julhelg
    Anette

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilket klokt inlägg. Bloggen ska ju handla om just avkoppling och lust. Men ibland är det lätt att den blir ett måste.

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara amaryllistomtar......=)
    Glad för din framgång med skinnboden.....så kul.....<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Åhh...så snyggt! =)
    Önskar dig en riktigt
    GOD JUL!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Vackert, som alltid :) Önskar er en riktigt God Jul.
    Kram Carro

    SvaraRadera