söndag 12 februari 2012

Uppladdning.

Tio nejlikor på tio sätt.
del 5.

Alla hjärtans dag närmar sig och jag laddar för fullt. I blomsteraffären kan dagen
närmast räknas vid en kort intensiv julrusch och allt är över lika fort som det började.
Men handen på hjärtat visst är det en mysig dag trots allt prat om att den är så
kommersiell.

Får se nu vad ska jag hjärtevännen få? Rosor kanske? Röda så klart? Nja, men är de
inte hemskt dyra nu? Lugn, det finns alternativ. Köp rosorna en annan gång och satsa
på något annat hjärtligt och rött istället.


Röda blommor och röda hjärtan. Vad mer kan man begära.

Långa stjälkar och ett bindställe upptill och ett nertill på
buketten. Pynta sedan med vackra band eller ett hjärta
eller varför inte en liten liten chokladask som sätts fast i
stjälkarna.


Det känns  verkligen som om det är läge att damma av mitt gamla tema nu till
Alla hjärtans dag. Det gick ju smidigt jag tror att vi tar en del till när vi ändå är igång.


Tio nejlikor på tio sätt.
Del 6.

Fast jag erkänner direkt, det är hela 13 nejlikor i dethär
hjärtat.


Fast kändes det inte lite begravning. Dethär är nog mer jag.
Det skulle hag kunna ge bort. Samma hjärta som innan
fast det är lindat med lite grått ullgarn istället och så fick
vi ju med en liten ros också.

 



Ha nu en riktigt skön

ALLA HJÄRTANS DAG

alla ni där ute i skidbackarna
och ni där hemma vid era datorer.








6 kommentarer:

  1. Den hjärtformade med en murgröna föll jag direkt för men alla var fina (:D
    Jag kan tänka mej att det varit mycket på en gång, lite charmigt är det allt med alla hjärtans dag!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åhh, arrangemanget i zinkhjärtat var helt i min smak.. Hoppas du får en mysig allahjärtansdag♥
    ♥kram Annika♥

    SvaraRadera
  3. Åh så fint....
    Kram Hanna C

    SvaraRadera
  4. ...ska länka dig också, men det får allt vänta tills Klara kan hjälpa mig <3

    SvaraRadera
  5. Tycker inte om nejlikor men dessa var jätte vackra men kan bero på hur man sätte ihop dom. önskar dig en mysig Alla Hjärtans Dag kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Så fina arrangemang du har gjort!

    Alla Hjärtans-hälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera